POLSKI PRODUCENT | OBUWIE SKÓRZANE

Szukaj

FAQ

1. Jak można się z nami skontaktować?

Najlepiej skorzystać w tym celu z formularza kontaktowego.

Adres e-mail: sublimkontakt@gmail.com

Numer telefonu: 881200837

2. Jakie są dostępne formy i koszty wysyłki?

Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, koszt wysyłki to 15zł.

3. Jakie są dostępne formy płatności?

Oferujemy płatność przelewem tradycyjnym, płatności online, BLIK oraz kartą kredytową.

4. Jak długo czekamy na opłacenie twojego zamówienia?

Na opłacenie zamówienia masz 3 dni robocze, jeśli potrzebujesz więcej czasu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

5. Ile masz czasu na wymianę i zwrot zakupionego produktu?

Masz na to 14 dni kalendarzowych. Nie zapomnij dołączyć do przesyłki formularza zwrotu.

Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, do wysyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu. Produkt oraz opakowanie (pudełko) należy odpowiednio zabezpieczyć, opakowanie nie może być oklejone taśmą oraz służyć jako jedyne zabezpieczenie produktu.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Adres do wysyłki:

Sublim

Mazówki 6,

42-122 Ostrowy nad Okszą

6. Jak dbać o obuwie skórzane?

Skóry, z których tworzymy nasze obuwie, jest wysokiej jakości włoską skórą, która podczas produkcji już została zaimpregnowana. Dodatkowa impregnacja nie jest konieczna, bardzo często źle dobrane impregnaty mają odwrotny skutek od oczekiwanego i negatywny wpływ na zachowanie się skóry. Czyszczenie obuwia powinno odbywać się z jak najmniejszym udziałem detergentów, zalecane jest użycie jedynie wilgotnej ściereczki, a przy bardziej wymagających zabrudzeniach można użyć delikatnego detergentu. Po użyciu silnych środków, na skórze mogą pozostać plamy, może się łuszczyć lub pękać.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów